hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|از ظرفیت پایانه مرکزی به نحو شایسته‌ می‌توان استفاده کرد

قم|از ظرفیت پایانه مرکزی به نحو شایسته‌ می‌توان استفاده کرد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر اینکه اراده‌ای برای تقویت پایانه مرکزی قم نیست، گفت: از ظرفیت پایانه مرکزی با توجه به امکانات خوب و استانداردهایی که دارد به نحو شایسته‌ای می‌توان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، رضا پوریافر با اشاره به فعالیت ۶ پایانه اصلی و دو پایانه غیرمتمرکز در قم، اظهار داشت: پایانه‌های مرکزی، ۷۲ تن، فدک، ولیعصر(عج)، پارکسوار شمالی و سه‌راه خرمشهر جزء پایانه‌های اصلی و پایانه پردیسان و میدان نبوت نیز دو پایانه غیرمتمرکز در شهر قم هستند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر لزوم ساماندهی شش پایانه اصلی قم، ابراز کرد: تا ده سال آینده می‌توانیم با پایانه‌های موجود، جابجایی زائران و مسافران را تحت پوشش قرار دهیم، اما این پایانه‌ها نیاز به ساماندهی دارند.

پوریافر با بیان اینکه همه جای دنیا پایانه‌ها در حاشیه شهر ایجاد می‌شوند، گفت: ترمینال مرکزی هم‌ اکنون در داخل شهر قرار دارد اما متأسفانه اراده برخی مسئولان به این سمت رفته که این پایانه تضعیف و پایانه ۷۲ تن تقویت شود؛ این در حالی است که پایانه ۷۲تن کشش پیک شلوغی را ندارد.

وی با تأکید بر اینکه اراده‌ای برای تقویت پایانه مرکزی قم نیست، تصریح کرد: از ظرفیت پایانه مرکزی با توجه به امکانات خوب و استانداردهایی که دارد به نحو شایسته‌ای می‌توان استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل پایانه مرکزی راه دسترسی آن است، تأکید کرد: متأسفانه رویکرد مدیریت استان در سال‌های اخیر به سمت پایانه ۷۲ تن بوده و به بهانه شلوغ نشدن این پایانه، اجازه ساماندهی پایانه فدک داده نمی‌شود، همچنین به این بهانه که مردم به پایانه مرکزی نمی‌آیند اجازه درست شدن راه دسترسی پایانه مرکزی را نمی‌دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد